Om dansen.

Varför har jag slutat i dansen? Jo, för att jag älskar mig själv för mycket. Jag älskar min lilla kropp.
Den är det dyraste av allt jag äger. Dessutom är den känslig. Jag är  rädd om den.
Vill inte slita ut  den pga nakenhet och sena nätter . Pengar är inte värt nånting. Min kropp är värt allt.
Vill inte heller bada en allmän , ofräsch bubbelpool, när jag kan bada jaccuzin helt själv hemma hos mig.
Som en gammal arbetskompis sa om Maja "Du tycker om dig för mycket". Hon hade rätt kom jag på!!

Jag saknar dansen helt klart och alla dessa otroligt fina tjejer.
Det känns ibland som jag vill tillbaka när jag tänker på en del människor. Men  jag får även en spykänsla när tänker på andra saker.
Jag ångrar inte att jag började  jobbba där el att jag har slutat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0