kärlek.

Måste erkänna en sak att jag är kär.  Det pirrar i magen, det känns som att vara kär.
Det  är underbart att känna så tycker jag, kärleken övervinner allt . Jag tror på kärleken, det är det bästa som kan hända i ens liv. Det är en sån otrolig känsla som förlänger ens livslängd. Kärlekens doft den är godast och är helt otrolig. Den ger mig gläjde och lust precis som solens strålar. Den är en saga för och vara sann..


Jag har alltid varit en glad, tacksam, optimistisk person och det är skönt för att det är inte alla som får vara det.
Undvik svek, stötta varandra istället, behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Kärlek till er alla underbara människor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0