sol.

Även jag behöver sola! Jag tänker tillbringa hela söndagen på balkongen, bara slappa  efter en hård stressad shoppingdag.

Jag gillar att shoppa. Har dock alltid ångest dagen efter. Är ständigt missnöjd. Fel storlek, dålig kvalitet, för dyrt, bortkastade pengar! Igår vägrade jag och shoppa i onödan! Jag köpte inget. Det var svårt att motstå helt enkelt och fruktansvärt jobbigt dessutom. Att se dessa snygga skor, väskor, klänningar med läckra färger som såg ut precis som om de var gjorda bara för mig. Men var ska jag ha dem till? För jag har redan fullt med kläder.

Jag använder mest mina trasiga strumpbyxor och jeans. Jag tycker om strasigt. Men fick inte ha på mina strasiga strumpbyxor sist. Du ser trasig ut sa nån, jag följer inte med.. Om du inte byter om omedelbart!  Suck....
Folk dömer en efter sin klädsel. Man behöver inte vara trasig el fattig bara för att man gillar trasiga kläder.
Att man är som man är och inte behöver låtsas vara nån annan. Jag gillar inte glamour, yta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0